onsdag 14 januari 2009

Jodå - halsfluss

Jodå - visst var det halsfluss jag hade. GREAT! Nu till slut fick jag i alla fall penicillin. Läkaren behövde knappt titta i min hals och han sa att om jag skulle väntat med penicillin i ytterligare ett par dagar hade det med största sannolikhet blivit en böld av det. Najs! Tyvärr har penicillinet inte riktigt kickat in än, trots att jag ätit det i 3 dygn nu. Hoppas på resultat imorgon för annars måste jag nog gå och kolla så den där bölden inte har ploppat upp. Hu!

Nils är lite piggare i alla fall, men så sent som i går em hade han närmare 40 graders feber. Helt slut! Nu sitter vi här i soffan med mango&ananas juice och kollar DjungelGeorge på Nickelodeon. Dagarna är ju såååå långa! Suck! Stackars Jakob har bihålsinflammation. Men är på jobbet några timmar ändå, viktiga möten. Om jag/vi inte blir friska snart och jag släpps ut ur detta sjuk-fängelse så kommer jag gå in i en depression tror jag! SUCK!

Kanske ska ta och samla lite energi, resa mig från soffan och äta lite Nyponproviva (ja, magen ballar ju ut av penicillinet). Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar