tisdag 16 december 2008

Vill ha!

LottaPotta har fyllt 40 - wow - STOR GRATTISKRAM!
Och hon har de coolaste pompom bollarna jag sett - måste ha! Blå i taket i pojkarnas rum ... ohlala!

Idag är det en riktigt grå dag ute, knappt ljust. Vad passar då bättre än ett lucia-tåg kl 15.00 - japp, bättre sent än aldrig. Nils har nu ångrat sig, inte lucia utan stjärngosse ska han vara. Till pappas stora glädje, tror jag. Vi fick springa iväg igår em och framkalla julkort på barnen OCH inhandla strutmössa och stjärna på Åhlens. Suck, 3åringar! Tur det fanns kvar ... synd de inte börjat rea dessa lussesaker än ;-)

Ska försöka fixa julkorten idag och fixa med lill-sis kök. Sedan lucia och därefter - inget tror jag. Förmodligen leka affär med den mycket uppskattade kassapparaten och leka med Lill-Bo. Han är en riktig gla-skit. Och han har börjat greppa saker som han så klart för direkt till munnen. Han gör tappra försök till att vända sig också. Vår lilla chorizo ♥

Oh yes, nu har jag en ny mobil med Telia abonnemang, kanoners! Blev en glad röd SonyEricsson även denna gången. Känns bra, nu kanske folk kommer höra vad jag säger, inte skrika VA?! var 5:e ord. Bra!

JULKLAPPAR - SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar