fredag 7 november 2008

Times flies!

Fredag - men vart tog denna gråa vecka vägen? Usch - har haft en down period ... vet intevad det är för jag borde ju vara den lyckligast i världen. Vi är friska och har två underbara barn, behöver inte oroa oss för ekonomin (mer än någon annan) och vi har fantastiska vänner och familjer. Så why så nere? Kanske en Baby Blues som kickat in? Eller är jag kanske lite sliten efter den tuffa starten med Bo - stackars Jakob har ju också det tufft. Jobb & familj att ta hand om - och båda vill ha MER hela tiden.
Jag fick psykbryt för att Jakob var ute i veckan - för jag känner mig så känslomässigt & kroppsligt slut. Men som little sis säger: PEPP, PEPP, PEPP! Imorgon är en annan dag! Och idag är det fredag! Jippi! Nils är hemma från dagis och är en go & glad kille. Han tittade på mig imorse och sa: "Idag är jag lite trött men jag älskar dig mamma! Ska vi sova tillsammans sen idag efter sagan?" Hjärtat smälter, fredagar är mys med Nils & Lill-Bo.

Helgen ska spenderas som familj, äta gott och göra familjeutflykter - kanske till Tekniska museet, det gillar ju Nils. Och så ska vi sätta samman badrumsmöbeln som kommit - wow, vilket underbart skåp vi äntligen får att stoppa tvättmedel, blöjor, krämer och annat i. Tjiho! Och sofftyget ska hämtas på Kem, tänk att jag fick tummen ur denna veckan ...

Ja, just ja, måste berätta vad Nils säger om alla just nu. "Pappa, han är min BÄSTA vän!" Så fort han hör ett namn - "Jaha, Lasse som kör bussen, han tycker jag om, han är min BÄSTA vän!" ... Hahaha!

Trevlig Helg till er alla! Glöm inte lilla pappa på söndag - det gör inte vi - VÄRLDENS BÄSTA JAKE THE SNAKE & UFFE TUFFE! We love you!

Skrivet av Nils: jryhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy 66666666666666ä6ömmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (hej på er alla monsterdiggare! betyder det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar