onsdag 1 oktober 2008

Jag är smålänning

Måste bara skriva att jag gjorde värsta klippet igår - köpte ett par Blundstone boots till Nils på second hand - använda knappt alls! De kostar 800 kronor nya - mina: 200 kronor! Jippijaja! Varför handla nya saker svindyrt när man kan hitta lika fina saker oanvända på secondhand eller tradera? Heja, heja smålandsblodet i mig!

Och GRATTIS Cissi & T på 2 åriga bröllopsdagen!

Idag ska jag fixa här hemma - hoppas Lill-Bo kan sova lite. Ska sy babysitter överdraget och en gympa påse till Lill-Nils. I eftermiddag ska vi leka med Frans - kul!!!

Glömde skriva - JAG HATAR BANK & FINANS! Det blev ingen pappa ledighet nu heller - nu var den någon annan bank som ville gå i konken, så min stackars man var tvungen att jobba i alla fall. Suck! Vi får ta en lååång och härlig semester i höst/vinter i stället. Undrar om det funkar med två kiddos ... Spännande! Vart ska vi åka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar