måndag 22 februari 2016

EN ROLIG ARBETSDAG _ MED ANDRA

Förra veckan hade jag en kul dag här hemma. Eller ja, jag hade ju inte så kul jag själv eftersom jag höll på med mitt bokslut. Momsen måste in, nu brinner det i knutarna. Jag satt i soffan och försökte motivera mig och fick hålla band på mina kommentarer i stylingen. Hahah … 
Men det var hemskt kul att få vara med 'behind-the-scen' när Skogsberg&Smart hade sin fotografering här. Deras ljuslyktor/vaser är magiska. Ni bara måste in och kika på dem. Här. Lyxiga är vad de är!
Det stylades (av Anna som är deras VD), fotades (av Malin/byMile), stylades om och fotades ännu mer. Och så blev jag bjuden på semlor. Mums mums! Och fick kafferast - bara en sån sak! Vilken arbetsdag! Nästan så att siffrorna blev roliga för en stund. 
Och så älskar jag franska tulpaner just nu. 
De som blir så där härligt spretiga efter ett par dagar i vatten.

Tillbaks till momsrapporten.
Och sedan ska mamma firas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar