tisdag 19 februari 2013

VERKSTAN TAR SEMESTER PÅ FREDAG


Vet ni vad? På torsdag kväll (21 februari) så tar little.u 's verkstad semester i en vecka. Den öppnar igen den 2 mars. Vi ska åka till de italienska alperna och åka skidor. Äta en massa god mat och bara hänga som familj. Bli så där tokigt trötta i kroppen, rosiga om kinderna och andas massor av frisk luft. Jag är peppad till tusen. Nya (gröna) skidbyxor och värsta dunjackan inhandlad på Peaks rea (den har ni väl inte missat!). Och det packas för fullt. Både skidor, kläder och smycken som ska skickas.

Jag kommer naturligtvis att skicka alla de beställningar som kommit in t o m idag, men de beställningar som kommer in efter idag kommer jag vara tvungen att skicka då jag är hemma igen den 2 mars. Förhoppningsvis kommer jag har internet på hotellet (de säger att de finns, sedan om det fungerar det vet man aldrig) och då kan jag i alla fall svara på era emails, så fortsätt ni att beställa ni ...

Ok, dags att sätta fart här i verkstan.  En (två, tre) espresso, lite musik och så silver mellan fingrarna. Mmmmm ... 

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar semester!
    Förhoppningsvis med lite sol på näsan!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt!! Ha en trevlig resa nu :)

    SvaraRadera
  3. Ha det underbart!! Älskar skidresan, årets nästan bästa semster med familjen!! Njut njut!!

    kram

    SvaraRadera
  4. Fy tusan va härligt!
    Såg du bilderna på vår blogg från Canada för några dagar sen??
    Oj, oj, oj!
    Gah, va avis jag är på er;)

    Ha de TOPPEN och bryt inga ben!!!!!

    Kram/A

    SvaraRadera