onsdag 21 mars 2012

GRÅ |GULD







Vi hade några minuter tillgodo i morse - tyckte Nils. Och ville 'leka' med mammas systemkamera. Ja. Alltså det får han bara om mamma är med och om han har bandet om halsen. Han älskar att fota och fick en egen liten digitalkamera när han fyllde 6 år. Han vill gärna ha med den överallt. Och fotar gärna och mycket. Bilderna idag visar realism. Morgonens springande hit & dit. Skynda. Bli klara. Borsta tänderna. Kissa. På med ytterkläderna. Barn som "ska bara". Och en mamma som hunnit sätta på sig skor men ingen make-up. Som det oftast ser ut här hemma. Men barnen har i alla fall kommit iväg till skola & dagis. Mamman jobbar nu. Och bilderna blev ganska roliga. Ändå.

Dagens tips. Min tröja från Lindex. Grå college med armlappar i guld! Och så kan man se skorna som jag bara vara tvungna att gå tillbaka och köpa igår på Whyred. Deras klassiska Hero. Älskar dem! Skitsamma att jag måste ha dubbla sulor i dem. Haha!

Nähä. Om man ska ta och göra sig en nespresso och ta en prommenix i solen bort till Lindex för att köpa tröjan. The tröja! Japp. (håll tummarna att den finns kvar)

14 kommentarer:

  1. Haha, roliga morgonbilder! :-) Jättesnygg tröja. Ha en skön dag i solen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jaa det blev det! Är supernöjd. följde personalens linje, typ alla sa, ta en storlek mindre, så de är tighta tycker jag nog. Men snygga!! Och tröjan? En av mina pelare i garderoben. Ett Net a porter köp från Sonia Rykiel för några år sedan. Köpte du tröjan? Fingrade lite på den på lunchen idag men det blev ett bronze-puder istället ;-). Kram!

    SvaraRadera
  3. You are gorgeous!!!!

    Nils kan det ju verkligen fota ;)

    Lindex - add on to the list!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken snygg grå tröja! Vilken storlek har du och hur är den, liten eller stor, tycker du?! Ska nog handla online;)

    Tack o kram!!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder ju :)och skorna gillas skarpt! fin dag! kram

    SvaraRadera
  6. Åhh, den har jag stått i dratt i. Snygg!! Jag köpte istället den vita stickade tröjan från Lindex nya kollektion.

    Snygga glasögon...:)och ja, jag hade mer än gärna haft en lite tjej i hemmet!! :)

    SvaraRadera
  7. Elina: hahahaha! man kan inte annat än le åt röran ...

    Lotta: Han kommer bli proffs på att ta 1000 bilder på sekunden i alla fall ;) Och med människor 'on the move' så att säga ...

    Anna: svarade dig på din blogg. S har jag, liten i storleken tror jag. För jag är en xs egentligen.

    Rum för två: älskar pjucksen.

    Familjeliv. Ja den köpte jag också idag. Lite gles i sin stickning bara. Eller? Men drar kanske ihop sig. Glajjena; min man kallar mig ugglan. Förstår inte varför?! Haha!

    SvaraRadera
  8. Comfycool!! Skorna är grymma!
    Fin kväll!
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Skriver som Hanna ovan, skorna är grymma! Kanske något för mig med min längd också ;)

    ..och Lindex, har inte ens hunnit tänka tanken på att gå dit, förrän nu..och då är allt slut? Typiskt.

    SvaraRadera
  10. Tack finis för tröjshoppingen till mig! Puss löken

    SvaraRadera
  11. Min son är också helt tokig i kameran. Fotar så fort han får tillfälle............spännande att se vart det bär:)

    Så roligt att du gillade vår lampa. Det är min mans design och han verkar intresserad av att göra fler så givetvis går det att beställa om du vill. Skriv ett mail så kan vi prata vidare.......

    Ha en riktigt fin dag! Kram Daniella

    SvaraRadera
  12. Åh, fin tröja! Måste spana in!
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  13. Skulle kunna vara jag på de översta bilderna. känner igen situationen på pricken!

    SvaraRadera