fredag 7 oktober 2016

FREDAGSPEPP & EKOLOGISKA KRÄMER

 Underbara fredag. Började med 'personalvård' imorse.
En kaffe ute på Täby centrum med en kär, gammal vän.
Hann titta inom Filippa K och hittar som vanligt mycket fina saker som jag kan tänka mig i min garderob. Men jag har bestämt mig för att vänta till efter vår Mallorca resa.

Ni vet jag är ju väldigt förtjust i ekologisk hudvård. Så när jag fick en förfrågan om att testa ett nytt märke för mig - Mádara - så blev jag superglad. Jag gillar inte alltför kladdiga krämer och dessa går direkt in i hyn och stramar verkligen upp (Jag har väl sagt att scrub och rengöring är A & O för att alla slags serum och krämer ska gå in i hyn och verka!! Älskar mina produkter från Boots).
Jag känner mig ren & mjuk i hyn. Jag testar hela anti-åge serien (!). Innehållandes björksav. Björksav är sprängfylld med näring och innehåller spårämnen som kalium, kalcium, magnesium och mangan, fruktsyror, protein och enzymer.  Det utlovas omedelbart resultat (jag känner väl kanske att det är att ta i - men som jag skrev, känslan är att krämerna stramar upp ansiktet - på riktigt).
Och efter 4 veckor ska finare linjer & rynkor vara mer 'svåra att upptäcka'. Heja heja säger jag som redan börjat känna mig lite höstgråmig. Jag återkommer med mitt resultat. Att förpackningen dessutom är snygg är bara ett plus i badrumshyllan.

HAPPY WEEKEND!
u.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar