onsdag 23 mars 2016

TRE — BLOMMA, DOFT, SNAPCHAT

Äsch då, nu tappade jag plötsligt bort mig igen här på bloggen. 
Jag som skulle köra på här nu … 

bortblommor. Men nu har jag tröttnat på tulpaner. Nu vill jag ha annat. Dags för en tur till Hötorget inför påsk.

Har hittat CLEANS doftpinnar - åh vad de doftar härligt! 
Som att komma hem och känna nytvättade kläder. Så där nystädat och rent. Jag gillar personligen inte deras parfyrmer på mig (kanske också för att jag har en parfym som jag alltid bär). Men de här doftpinnarna - OHLALA!
Och så SNAPCHAT då - hahaha … helt ologiskt (för en gammal tant som jag) men oj så kul det är att se fjantiga små filmsnuttar eller knasiga filter. Jag heter llillau på snapchat också. Vad heter du?

Nu ska jag löda på de nya ringarna. Ska bara komma på ett namn för dem och ett pris - men ni kan redan nu beställa dem. De är väldigt fina - faktiskt. Så enkla och nätta. Och med rätt ord stämplade kan de nog peppa en massvis … 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar