torsdag 11 februari 2016

VIKTIGT - PÅ RIKTIGT



Idag har jag och Anna varit på IKEA pressrelease för den helt underbara kollektionen VIKTIGT
På de press-bilder som jag hade fått i emailen såg produkterna väldigt fina ut. Och vet ni, de är lika fina i verkligheten - verkligen! Och efter att fått höra hur Ingegerd själv tänkte då hon designade och tillverkade dem så känns det ännu bättre … 

Sedan att Ingegerd Råman är en av mina favoriter då det gäller glas kanske gör sitt till. Hon är grym!

+

Och här är jag nyklippt och i ny skjorta innan jag sprang iväg till verkstan imorse. Älskar skinnbyxor och en skön klassiskt ljusblårandig skjorta. 
Tjingeling!




1 kommentar:

  1. Hej!
    Så kul att vara med på pressvisningen! Är väldigt sugen på den där kollektionen och önskar mig både det ena och det andra. Härligt att det var lika fint som man hoppats. Så snygg du är förresten!!
    Kram K.

    SvaraRadera