måndag 7 december 2015

ÄNDRAT DATUM - 9 DECEMBER sista beställningsdag !!!!



JULEN NÄRMAR SIG! 

Lite viktig info ↓
SISTA BESTÄLLNINGSDAG 9 DECEMBER! 
Jag älska mitt jobb! 
Men nu gäller det för mig att hålla huvudet kallt och jobba strukturerat om alla smycken ska hinna fram till julafton. 


• För så är det; jag kan inte lova någon att få sina smycken ett viss datum nu innan jul, bara att de kommer innan julafton. Tyvärr! 


• Jag har en supermega lång orderlista just nu och jag tillverkar era smycken i den ordning som jag fått beställningarna ... Känns mest rättvist mot de som varit ute i god tid liksom! 


• Jag har sista beställningsstatus den 9 december (OBS! Jag har ändrat till sista dag den 9/12 eftersom min son fyller år på fredag!), sedan är det stopp! Jag kommer inte kunna ta emot en enda extra beställning efter det. All tid kommer sedan spenderas i #littleusverkstad fram till jul - och på posten ! 


• Sedan skulle jag vilja be er om att vara noga med att skicka med ALLA detaljer vid en beställning + adress & mobilnummer. Så slipper vi emaila flera ggr för att få en order korrekt.  


• De flesta priserna på #littleu 's smycken hittar ni på www.littleu.se // titta gärna där först - och om ni INTE hittar priserna så får ni så klart emaila mig med en prisfråga.
Men börja titta där 😘.  


• Jag stänger#littleusverkstad den 23 december och är åter igen den 11 januari när barnen är tillbaka i skolan. .

Ja. Det var väl det ... Kram från "hon med ständigt smutsiga händer" ! ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar