söndag 8 mars 2015

SMÅTT Å GOTT


Jag och litet monster har börjat väva. Vi börjar med "en matta" till hans rum - typ! 
Sedan ska jag ta över vävramen och köra mitt race … 
Vävramen hittar du hos Betonggruvan och Mimmi Staaf. 
Vill du gå kurs i vävning av väggbonad så kan man göra det också hos dem … de är superduktiga!

Clare Vivier är har ett nytt samarbete med &Others Stories. Jag har alltid gillat hennes coola väskor. Förra gången köpte jag en plånbok som jag är så nöjd med, den har de där små finesserna som får en plånbok att ha 'det lilla extra', som t ex ett myntfack som går att ta loss.

Den här gången köpte jag väskan ovan. Perfekt till sommarens aktiviteter tänker jag. Jag tänker Grönan och karuseller och jag tänker ut till sjöss i båten. Eller bara en kväll på stan kanske …


Jag måste dessutom tipsa om min senaste kärlek som också kommer därifrån.
En 'rygga' i mjukaste skinn. Och som avlastar axlar och som ändå är cool. 
Så nöjd!


Tipsar om halsband BRICKA också.
Så fint att bära till alla tunnare tröjor nu … 
Ni vet, kedjorna finns i en mängd längder: 40, 42, 45, 50, 70, 80 samt 90 cm. 
Ljuvligt tunna (men ändå hållbara) kedjor.




1 kommentar:

  1. Ohh... vad mycket minnen jag får av den där lilla vävramen. Vet inte hur många såna mattor och grejer jag vävde när jag var liten.
    Och buketten då, som du bjuder på... Maj gad! Vårkänslor så det skriker om det!!

    SvaraRadera