måndag 17 november 2014

TACK TILL ALLA ER SOM KOM

TACK för alla era fina ord. 
Era många beställningar. 
Och era KRAMAR.
Så härligt det var!

Jag är helt popup-bakis. Kan man vara det!? Hahaha … Jag är så trött, så trött så att det känns som om jag tillät mig att sova nu så skulle jag sova i en vecka. Minst! Härligt trött så klart!

Jag är så ledsen för jag att jag glömde bort att fota under dagen. Men jag tog ett par bilder dagen innan på de halsband som jag hade tillverkat. Ska se om jag kan få till ett par bilder till idag i verkstan på de smyckesställ som jag och syrran satt fnissandes och 'byggde' kvällen innan. I bamublompinnar … Häpp!

Nu är det bara att köra på här i little.u verkstan. Jag har rekord många beställningar i min orderlista och på torsdag åker jag till London (igen!) för little.u inköp och för att spendera helgen med tjejerna. En av dem fyllde nyss 40 år och det ska minsann firas. Med en helg i London! Yay! Dessutom hinner jag med en myskväll med min Sanna! Yay yay! Men det innebär ännu en vecka med verkstan stängd ett par dagar.

Jag ber om ursäkt för att leveranstiden just nu är upp mot 2 veckor. Men jag hinner liksom inte riktigt med här i svängarna. Det är ju bara jag liksom som gör allt här på little.u och ibland räcker inte 24 timmar till. Plus en Make som jobbar i Köpenhamn och 2 små monster som vill hänga med sin mamma då och då …

Jag flaggar fortfarande för de där JULKLAPPARNA. Beställ nu! 
Så hamnar din beställning i min order-rulle och kan tillverkas / sedan kan du betala i december. Men då är smycket klart och kan skickas med ens. Meddela mig bara om att du önskar göra på detta viset så antecknar jag det och jagar dig inte med betalningspåminnelser.  Det kan komma att bli så att jag blir tvungen att neka beställningar där på slutet om listan blir för lång och beställningarna för många för att hinna med …Och det är ju inte så kul! Jul är kul! Jul är snart! *ler*




2 kommentarer:

  1. De var så kul att titta förbi och träffa dig i verkligheten. Ni hade så fina grejer allesammans! Vilken tur att jag hann förbi. Kram Charlotta

    SvaraRadera
  2. Kan du lägga upp en bild på ditt fina armband med två plattor "mamma" och "mormor"? Jag har en kollega som är intresserad då jag berättade om smycket.
    Tack för trevlig lördag.

    SvaraRadera