tisdag 27 maj 2014

MIN HELG I FYRA BILDER


Det rasslade till och så var helgen över.
Ja det är ju till och med tisdag.

Helgen som gick var fullproppad till gränsen av feel-good & roligheter.
1. En av mina bästa vänner hade 40-års kalas - och till det behövs en ny byxdress … 
2. Vi passade på att göra egna Magnum glassar på NK när födelsedags- och bröllopspresenter skulle inhandlas. Ser ni lyckan!?
3. Vi fick äran att vara med på min Makes brors svensk-japanska bröllop. Miwa (som flyttat hit ända från Japan) var vackrare än vackrast i sin underbara kimono. Och jag kände mig fin i min Greta-klänning som äntligen fick komma ut och lufta sig denna soliga & varma dag. Så vackert bröllop med sammanflätade traditioner från öst och väst.
4. Och sist men inte minst firade vi min dag, morsdag. Pussar & kramar lite så där extra. Jag känner mig som en älskad mamma. 

Har ni haft en fin helg? Laddar ni kanske redan för den kommande 'långhelgen' … Jag jobbar och känner att jag lever. Men snart är det sommarlov. 

2 kommentarer:

  1. Att känna att man lever är fint. Koppla ihop det med de fyra glödjefulla bilderna du bjuder på så blir det ännu finare. Finast.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar kimono och du är så fin in din Greta-klänning!

    De där glassarna stod jag och tittade på när jag var på NK….vet inte hur jag kunde motstå!!

    KRAM

    SvaraRadera