tisdag 29 april 2014

EN MORGON I little.u VERKSTAN


Det är oftast ganska rörigt på mitt skrivbord. Material som ska användas. Lappar som ska skrivas. Silkespapper som ska vikas. Silver som ska bankas. Och stämplar som används. Trots min oordning har jag någon slags mycket organiserad ordning. Varenda order har jag koll på (älskar excel! kallades för 'excel drottningen' av mina vänner när jag jobbade inom finans ;). Och allt material har sin plats. Alla silkespaket ligger på sin plats, organzapåsar på en annan. Mina smyckeskort i en låda, tillsamman smed skötselråden. En klöver-planta har hittat hit. På den finns några fyrklövrar ~ som ger mig tur. Ett par av mina doftljus. Och så pelarborren och min putsmaskin. Jag trivs här!

Efter en lång runda i Haga med springskorna på så hamnar jag här. En stor kopp espresso, jag sätter på First Aid Kit  … och så kör jag. Mmmm …

( halsband BRICKA | RUND 25 ~ här med texten ÄLSKAD MAMMA

Morsdag snart … Var gärna ute i tid *ler*.

1 kommentar: