fredag 27 december 2013

SÅ HÄRLIGT ...


… det är med mellandagar. Lediga mellandagar. Med familjen. Jag hinner springa. Äta massor av gott. Titta på tv. Och 'bara vara'.  Vi har som alltid en ganska hektisk jul, med familj uppåt och neråt landet (ca 60 mil i mellan) som vi besöker. Så när julen är över känner vi oss lugna och glada. Och njuter av att vi 'bara är'. Snart laddar vi om inför nyår och mera god mat och dryck. Och några fler lediga dagar. Ljuvligt!

Hur har ni det? Lugnt och skönt? 

5 kommentarer:

  1. Härligt med mellandagslunk - håller med. Lugnt och skönt här med. Härliga tider!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det underbart! Här "hasar" vi mest omkring och njuter.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt att bara vara !! Har njutit i dagarna två, men sen var det jobb igen! Men snart kommer ju nyår ....oh la la! Än mer tid för att bara vara...:)

    SvaraRadera
  4. Jag lyxar med långledigt över både jul och nyår - ett riktigt jullov med andra ord. Har väl inte hänt sedan jag gick i skolan. Och jag njuter, har slappat en hel vecka nu så det börjar bli dags att bli lite mer aktiv kanske :-). Hoppas du får ett gott slut på det här året. Kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Visst är det alldeles underbart! Jag njuter av en massa familjemys och laddar inför 2014 då jag ska börja nytt jobb :) spännande!
    Hoppas allt är bra med dig och så kul att många hittat dina smycken, så fina!
    Kram Sofia

    SvaraRadera