tisdag 1 oktober 2013

INTERNET KRÅNGLAR


Vi har en massa problem med vårt internet/telefoni

Så är det så att ni har emailat mig eller försökt komma i kontakt med mig och inte fått svar, då beror det med all säkerhet på detta. Men jag hoppas att det ska lösa sig snart. Tydligen någon sprängning av citybanan här i Stockholm som orsakat skada på någon kabelgömma i någon tunnel (blablabla). Men jag tror att alla email kommer fram i alla fall - någon gång. Ibland inga alls - för att sedan dimpa in massor i en hel drös. Men fram kommer de nog. Hoppas jag! Och som sagt, har jag inte svarat på just ditt email, emaila igen ..

Nu ska jag sätta fart här. Jour på förskolan. Jobb i verkstan. Tennis med kidsen. Och så en elak hosta på det. Tjooohooo!

2 kommentarer:

  1. Visst är det segt när sånt krånglar -det ska bara fungera.
    Men ibland kan det till och med vara skönt... eller?
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Här är det också internet-problem. Jag blir sååå frustrerad och samtidigt känner jag mig så löjlig som låter mig frustreras av en sån sak. :)

    SvaraRadera