tisdag 15 oktober 2013

ETT PERFEKT KVÄLLSMYS



Nu när jag flög hem från London sist så stod jag och höll i doftljuset från Molton Brown. Doften Naran Ji Medio Candela luktade ljuvligt! Jag köpte det dock inte eftersom att när jag stod där och sniffade tänkte jag att jag har ju ett ganska stort förråd av just doftljus. Men så ångrade jag mig lite när jag kom hem. Doftljus tänder jag varje kväll nu när hösten gjort sitt intåg. Att återvända till Gatwick är ju inget jag gör dagligen precis. Attans! Men så googlade jag lite och hittade ljuset här på Lyko. Toppen!

Dessutom måste jag ju bara tipsa om H&Ms Premium Quality utbud. Deras cashmere kläder är så prisvärda. Jag bär tröjorna (som har en väldigt bra passform) och halsdukarna. Kära vänner, halsdukarna!!  De är helt galet härliga. Jag sveper in mig i dem och de är så gosigt varma och mjuka.

Och sist. En bra tv-serie. Homeland. Jamen har du inte sett denna serie har du något väldans bra att tse fram emot (lyckos dig!). Vi plöjde båda de första serierna på kort tid och följder nu 3:an på SVT - EN GÅNG I VECKAN. Det här går ju inte, en gång i veckan. Hahaha ... spännande, spännande!

Några tips från mig för att få en riktigt mysig kväll : härligt doftljus, cashmere halsduk att svepa in sig i och så ett par episodes av Homeland.
Heja kvällsmys!

1 kommentar:

  1. ha ha vi verkar vara klonade:-)!! Stämmer på pricken, doftljus och ljus alltid tända, och sedan Homeland, bara den bästa serien!!!! Inte kan man ha för många doftljus, i så fall ligger jag risigt till.....Älskar måndagar, behöver dock testa dina cashmere-plagg....

    kram

    SvaraRadera