måndag 2 september 2013

EN INDIAN FJÄDER TILL ...


Miss Marie 
[31 augusti 2013 20:47] 

Grattis! Du vann halsbandet INDIAN FEATHERDu får höra av dig till mig med din adress så kommer smycket som en liten present på posten. Min email är: little.u@telia.com (Som alltid har jag radat upp alla kommentarer i ett excel ark , räknat lotter per person, gett varje lott ett nummer och sedan lagt in dem i en slumpgenerator ... allt för rättvisans skull. Jag skippade det där med att blåsa lapparna över bordet den här gången *ler*)

Stort tack till alla er som har deltagit! Tack för alla superdupervänliga kommentarer - här på bloggen, på facebook & på instagram. Om ni bara visste vad ni gör mig glad! ♥ Och som ett litet tack har jag fri leverans (postens 1:a klass) på alla little.u beställningar under denna veckan (t o m söndag 8 september).  


Skulle du vilja beställa ett eget halsbandet INDIAN FEATHER så kan du emaila mig på little.u@telia.com —välkommen!



2 kommentarer:

  1. Nej men, åh vad kul! :) Mejlar dig på momangen! :)

    SvaraRadera
  2. Men åååååh lyllos Marie..fast det var hon värd, en av bloggvärldens bästa bloggar om du frågar mig!

    KRamen till er båda!!

    SvaraRadera