onsdag 28 augusti 2013

UNDRAR NÄR ...


... J.CREW kommer slå upp portarna till sin första butik utanför USA & Canada. I LONDON! Hah!

När min kompis i London skickade mig bilden på butiken under uppbyggnad hoppade mitt hjärta till en aning och jag tror att folk runt omkring mig på bussen undrade vad jag satt och smilade åt. Faktiskt så är det ju toppen! Nu kan jag köpa mina cashmere tröjor & de bästa jeansen på närmare håll. Även om jag misstänker att priserna kommer vara bra mycket högre i London än i USA.  Och även om jag kanske tycker att magin försvinner lite när alla dessa märken, som man sitter och trånar efter, plötsligt finns på hemma-plan. Men London är ju trots allt en bit hemifrån ... so that´s cool!

Tänk om jag har sådan tur att de har öppnat när jag ska dit i oktober. 
Hoppas!  
(så länge kan man ju inspireras på deras blog)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar