torsdag 4 juli 2013

SISTA KVÄLLEN - SILVER SAND BEACH & ETT LJUVLIGT LJUS


Sitter och jobbar.
Men drömmer mig bort - hela tiden ...

+

Sista kvällen i San Diego, på Silver sand beach - Coronado Island.
Luften var ljuvligt ljummen.
Sanden len mellan tårna.
Havet luktade salt.
Vinden smekte försiktigt våra hår.
Solen höll på att gå ner.
En härlig stads siluett längre bort.
Och dagens möte med en person som betytt mycket för mig i tidig ålder sjönk sakta in ... 

Livet log.
Livet kändes bra.
Ni vet en kväll som för alltid fastnar i själen.
Och man uppskattar det man har.
Massvis.

Jag älskar att resa & uppleva världen med mig familj.
Älskar!


1 kommentar:

  1. Förstår precis vad du menar!! Mycket fint skrivet. Vi åker imorgon på äventyr hela familjen. Ser väldigt mycket fram emot det efter en tung vår. När vi kommer hem ska det beställas lilla u smycken både till mig o maken.
    Kram o tack för en U N D E R B A R blogg
    C

    SvaraRadera