fredag 31 maj 2013

JAG KÖPTE ETT PAKET ...


När jag var i London köpte jag en liten present till mig själv
Ett armband.
Hittat på Anthropologie så klart!
Det blev vackert inslaget och sedan liggandes in min väska.
Igår kom jag på att jag 'glömde' öppna det på min födelsedag.
Så fint!
Och det är så kul att bära lite andra smycken än mina egna / little.u /... 


Och när kamera-fokus ändå hamnade på ringarna istället för armbandet, så kan jag passa på att tala om att jag nu har fler storlekar på ringarna KULIGT. Jag köpte mig en mockagäng som jag kan mäta ringar med och när jag nu mäter ringarna så mäter de ca:
- 50
- 52
- 54
- 55
- 56
Ja. Alla mäter alltså lite olika liksom, eftersom de är handgjorda (dock ej av mig). Man kan plocka ihop storlekar som man själv behagar. Och eftersom ringen är smal behöver man inte ha lika stora ringar som på de lite bredare man har. 
Dessutom finns det nu några i guld (gold filled). De är ca 52-53 i storlek. Kostar lite, lite mer. Men är rackarns snygga! Jag har smugit in en bland mina andra i silver. 

Fredag. Sol. Sista dagen i maj. Mina föräldrar är här. Och jag ska jobba snabbt som sjutton undan så jag kan hänga med dem nu ... 

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar