tisdag 16 april 2013

ONYX + LAS VEGAS



Jag satt och tittade igenom alla mina bilder som jag har på min MacBook Air, den är full och behöver rensas (hjälp!). Då hittade jag bilderna på armbandet ONYX. 'Fröken H' beställde det (plus ett par örhängen AVANT GARDE Crystal Silver Shade) precis innan jul. Hon berättade då om deras 'hemliga planer' om bröllop i Las Vegas. Wow liksom! När de kom hem skickade H mig några av deras bilder från bröllopet. Och så glömde jag visa dem (fast jag fick lov av H att göra det). Hur härliga är inte dessa bilder! Sista bilden är "soooo Las Vegas" för mig! Och ni vet ju att; "what happens in Vegas stays in Vegas ... "

Tack H för att jag fick äran att tillverka dina bröllopssmycken och för att jag får visa era bilder! 
Alla bilder är tagna av Chapel of the Flowers (in Las Vegas). 

Ps. Ska du gifta dig och är sugen på unika och handgjorda smycken är det bara att höra av dig till mig. Men tänk på att vara ute i ganska god tid ... 

1 kommentar: