tisdag 19 mars 2013

OM ...




... jag skulle gifta om mig idag (alltså med samma Make - missförstå mig rätt här *ler*) så skulle jag nog bannimej kunna bära den här klänningen som snart kommer att finnas på HM, i deras Conscious kollektion (kommer i början på april).

Jag bar själv en klänning, som egentligen inte var en "bröllopsklänning", då jaggifte mig för snart 10 år sedan. Jag visste precis hur jag ville att min klänning skulle se ut - spets, lite bohemisk & absolut inte hellång. Skorna hade jag nämligen redan hittat - ett par underbara dovt gröna från Emma Hope. Och så en dag när jag gick inom Karen Millen butiken vid mitt jobb i London (snabbt på min lunchrast) så hängde den där. Bara så där. Jag köpte den på studs. Och så var det klart. Vilken grej! Här kan ni se min bröllops-klänning ... lite lik den ovan. Lite 'bohemian chic'. Spets, pärlor och så klart ROSA rosor. (Och åååh, nu blir jag alldeles tårögd, vilken dag vi fick av våra vänner - en dag att minnas och glädjas över för alltid. Alltid!)

Så dagens tips - behöver ni en vacker klänningar inför sommarens bröllop kolla in den här kollektionen. Det ser ut att finnas några godbitar. Och bilderna är ju så fina!

Nu är dagens lunchrast slut. 
Dags att jobba.

8 kommentarer:

  1. Men U! Vilka bilder från er dag! Vilken klänning! Vilken brud! Sagolikt vacker, men ser inte ens mannen bredvid dig (flåt!) Men ser BARA dig!

    Skulle jag gifta mig idag skulle jag vilja ha Ida Sjöstedt vintage. Jag hade också massa spets och ankellång så man såg skorna lite...

    Gillar H&Ms nya kollektion. Visst är det Vanessa P som är front-face. Gillar henne också, massor!

    SvaraRadera
  2. Verkligen ljuvliga bilder och fantastisk klänning! Måste spana in kollektionen från H&M. Ser spännande ut ...

    SvaraRadera
  3. Underbar klänning på mycket vacker brud (menar dig:-))

    kram

    SvaraRadera
  4. men åh. åh. åh. åh. vilken ljuvlig skapelse!

    SvaraRadera
  5. Vad fina ni var! Visst är det alldeles speciellt att se tilbaka på bilder från bröllopet.

    SvaraRadera
  6. men åh! vilka underbara bilder!! Och din klänning! Åhhh! Älskar längden kanten, allt! Och den här från Hm underbar den med! ;)

    SvaraRadera
  7. Helt ljuvlig! Nu måste jag nog gifta mig :-D

    SvaraRadera
  8. Do you still have this dress I'm desperate to wear this for my wedding please get in touch
    If you have it and do not use it, I'll buy it for you ��������

    SvaraRadera