torsdag 17 januari 2013

HJÄRTA MINI


Jaha. Är det där jag hade hängt mitt halsband HJÄRTA MINI 
... med hela min familjs bokstäver instämplade på brickor. 

Jag har själv valt att bära hänget (ring, hjärta och runda, handstämplade brickor) på en tunn ankarkedja som är 70 cm. Allt material är i sterling silver (925).
Här kan ni hitta information om smycket, om ni själva vill beställa ett.

+

Nu ska jag klämma i mig min semla (andra för i år). Dricka en cappucino. Och slå in en drös med smycken i ljuvligt silkespapper och silkesband. Drömma mig bort, tänka på en trevlig middag som jag hade igår tillsammans med de här två tjejerna (A & A). Och lyssna på Lana del Ray. Mmmm ...


1 kommentar:

  1. Så trevligt ni verkar ha haft det igår. Inte utan att jag blir lite avundsjuk..! Hehe. Det där halsbandet med alla i familjens bokstäver står typ överst på min önskelista. Borde attan i mig ta o unna mig ett snart. Det är så fint så fint. Enkelt stilrent o vackert på samma gång.
    Semlor, mmm så gott. Kram till dig.

    SvaraRadera