lördag 8 december 2012

JULKLAPPAR little.u

·


Om ni inte vet vad ni önskar er i julklapp?
Eller vad ni ska ge någon i julklapp?
Kanske något från little.u !
Smyckena har synts på många bloggar nu som julklappstips ... (här, här, här, här).

Men skynda på att skicka mig era beställningar. Varje smycke tillverkas efter beställning och för hand av mig · i äkta silver (925). Och ska det hinna med posten innan den 24 december bör jag ha din beställning ganska omgående.

Och alla paket slås in i mina handgjorda små karameller till paket. En rosa liten smyckespåse, i ett rosa/creme silkespapper och vackra silkesband med rosetter. Alltid. Alla smycken kräver vacker kärlek.


Vill du (eller någon du känner) beställa ett smycke så skickar ni mig ett email på: ulrika.burell@telia.com

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar