torsdag 4 oktober 2012

ANDRA FÄRGER ?!


Eftersom jag har en del vänner som "inte är så rosa" i sin smak har jag de senaste dagarna fått frågan om The Pink Star Bracelet möjligen går att få i någon annan färg. Kanske är ni fler där ute som sitter och funderar över detta?

Naturligtvis går det bra. Det finns massor av fina färger på pärlsilket - om ni vill. T ex beige, smuts-turqouise, gul, svart, lila, jade, grå, bärnsten, garnet, mörkt blå ... ljust rosa.

Detsamma gäller faktiskt armbandet The Pink Bracelet. Så klart man kan få det med andra halvädelstenar, som har andra färger. Jag har själv ett i aventurin (mörkt grön), som sägs åstadkomma harmoni & rensa bort negativitet. En gammal legend från Tibet berättar att aventurin användes mot närsynthet och för att öka kreativiteten. Kan jag behöva - ugglan ... hoho!

+

Och under oktober månad skänker jag såklart 10 sek per armband (The Pink Star Bracelet samt The Pink Bracelet) oavsett färg på silkestråden eller pärlorna. Det är ju inte färgen som är det viktiga i det hela. 

Jag vet, jag tjatar om de här armbanden - massor - men det är ju för att jag tycker det är så viktigt. Och många bäckar små ... så hjälp gärna till nu! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar