lördag 11 augusti 2012

11. ENTRÈ



Några små sneakpeaks från vår entré i stugan. 
Hjärtan på rad. 
Strandfynd tillsammans med Nils egen-knåpade armband & en kosta boda Scull. 
Och så den viktiga skylten med VÄLKOMMEN

±

Annars är vi nu åter i stan. Och det är då bannemej med blandade känslor. Huahua! Vi gråter liten skvätt, jag och barnen, över att vår sommar på ön är slut. Men så packar vi om i morgon och beger oss till sydligare breddgrader. Till annan sol (och riktig värme). Till fina vänner. Och åhå vad jag ska njuta innan skola, dagis och jobb drar igång på riktigt. Jag har så mycket på min jobb-agenda att jag knappt vet vart jag ska börja. Spännande höst! Det lovar jag!


3 kommentarer:

  1. Finfina bilder! Er älskade ö.

    Det blir fint att resa också. En vecka tillsammans, så härligt!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din entré. Snygg.

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med uppbrott..men åhhh så underbart med en vecka kvar!!
    Njuuuut av solsemester.
    Kram

    SvaraRadera