tisdag 29 maj 2012

TACK FINA VÄNNER


Oh vad jag blev firad här på bloggen igår. 
Tack snälla ni som grattade. 
Så väldigt, väldigt härligt! 
Jag älskar att fylla år.


Och så hoppas jag att ni kommit över 'nakenchocken'! Men den där bilden blir jag alltid så glad av att titta på. Den är så mycket lycka för mig! Den är så mycket jag! Den är tagen på den ö vi tillbringade vår semester på för lite drygt ett år sedan, på Maldiverna. 

Dagen spenderades vid mitt arbetsbord. Den bästa födelsedag man kan tänka sig. Just nu rullar det in beställningar och herre gud vad jag älskar't. Jag är så glad över att jag valt att satsa på little.u ... Och så fick jag plötsligt ett meddelande från min Make: "Grattis än en gång på födelsedagen och ledsen att jag var tvungen att sticka till jobbet tidigt. Kan du komma mad barnen till xx-parken kl 18:00 ? (inga lekkläder) "

Jag hämtade barnen som var laddade till tusen. På Mammans födelsedag äter man glass i stora lass. Sedan traskade vi iväg, jag och småpojkarna. Mötte Maken. (kanske världens bästa make. 2 buketter levererades under en och samma dag - att en var morsdags-buketten spelar ju ingen roll när man firas i dagarna två). Vi åt en härlig middag på en fisk- & skadjursrestaurang. Drack ett glas Chablis. Och öppnade paket. Och nu ska jag minsann swischa fram på Stockholms gator på min nya hoj! Hoj, hoj! 

Nu är det vardag igen. 


2 kommentarer:

  1. Härligt att du fick en så fin dag! Och bilden på dig är bara underbar :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du hade en toppen födelsedag och en massa grattis, bara lite sent ; ) Fint du skrev om dina barn och det är ju alldeles makalöst att få vara förälder, sån lyx!
    kram
    Malin

    SvaraRadera