tisdag 28 juni 2011

DESKMIDDAG


Igår spenderade vi förmiddagen på stan, jag och mina små-boys. Så härligt! I hettan! Hahaha! Vi (jag) passade på att gå inom ett par butiker för att spana in rean. Inte så kul, tyckte pojkarna. dessto roligare tyckte jag. Och jippi-hurra jag hittade en vit tisha på COS (de är ett hett tips, så himla härliga t-shirts), ett par guld-rosa ballerinas och en solgul skinnväska modell oversized som jag länge gått och tittat på. Lycka! Nu är den min!

Sedan bar det av mot tågstationen för att hämta momo som kom med tåget från småland. Lycka! Många kramar & skratt. Och lyckan blev total då momo tyckte att vi kunde ta vägen inom leksaksaffären på vägen hem ...

Lunch & vila hemma. Lek med vatten i solen på gården. Nilsen cyklade på springcykeln och jag sprutade med vattenslangen. Han skrek av skratt. Härliga sommar barn!


På kvällen kramade jag om momo & pojkarna, svidade om för att ge mig ner mot Makens jobb och en trevlig deskmiddag väntade med Makens kollegor och deras respektive ute på Fjäderholmarnas krog. Vi åkte sjötaxi ut, åt kanongod skärgårdsmat och avslutade kvällen på Berns med drinkar och babbel. En härlig sommarkväll. Och vilket trevligt team min Make har.

Idag lite trött. KalasLotta nämnde något om att det måste vara schampot (haha) ... jag vet inte jag. Lite fult att skylla på schampot va? Hahahahaha! Lotta, när ses vi ??? (och välkommen till Swiiiiden)

Nu är vi sugna på att bada - men var? Hmmm ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar