söndag 12 juni 2011

COS


Jag är så lycklig över att COS har öppnat i Sverige! För herre gud vad de har mycket fint! Och herre gud vad det känns som jag. Jag skulle kunna handla typ hälften av ALLT som finns i butiken nu. Jag har redan shoppat upp mig på enkla fina toppar. Och jag fick en fantastiskt fin fin-topp av little.sis i födelsedagspresent därifrån. Jag har en mängd smycken och accessoarer därifrån (som jag innan de öppnade här) - och jag älskar dem. Bär dem nästan dagligen.

Nu sist vi var inne letade jag efter shorts till mig själv, men kom därifrån med dessa underbara (orange) espandrillos barnskor till Nilsen. Har får JÄMT skavsår, det gör ont på fötterna etc etc och därför köpte vi dessa när han var med. Mjuka som inneskor. Och coolaste sommarskorna. Han tog på dem, gick en bit och tittade sedan på mig och sa: "Tack snälla mamma för mina fina & sköna skor! Jag älskar dem!", Sådan mor sådan son ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar