onsdag 11 maj 2011

RÖTT & ORANGE




Min favoritfärg nu måste nog vara orange. Hermes orange ...
Därför blev hag super glad när jag hittade ett fint läderskärp på Zara i just den färgen och jag matchar det med det mesta. Det gör hela outfiten lite gladare.

Dessutom hittade jag mina röda chinos längts in i garderoben. De åker på idag och gör dagen lite gladare. Tillsammans med grå tischa och mina "Coralred in the Crystal Blue-örhängen". Jag ska jobba undan en del saker, posta de flesta smycken som nu är klara och sedan busa med två pigga barn som 'måste' vara hemma idag också.

2 kommentarer:

  1. Men, det här inlägget hade jag missat. Åh så snyggt, man gillar ju orange, förstår precis. Och dina chinos, jättefina! Och örhängen till. fin, fint!

    SvaraRadera
  2. Snyggt, snyggt och snyggt! Längtar efter mina örhängen som jag precis mailade en beställning på. Varma hälsningar/Malin

    SvaraRadera