lördag 14 maj 2011

DET HANNS MED MASSOR

... under den långa bloggpausen (torsd-fred)!

{ mina gröna skor är ett vintagefynd & min rosa 'chanel' jacka flitigt använd }

{ moi }

Jag var ute med fina Fru (fd) Granne torsdags kväll. Vi har länge pratat om att gå tillbaka till underbara Matbaren (Mattias Dahlgren). We love it! Vi fick dock inte plats i baren (där man SKA sitta)förrän klockan 21:00! Så bra utbrast vi - då hinner vi gå till Lydmars och dricka stan bästa Capirinia innan! Japp! Så blev det ... Och kom i tid båda två gjorde vi (chocking!). En superb kväll! Tack fina Fru (fd)Granne, vilket arvode för en stylist! Kram!

Igår (fredag) var båda kidsen hemma. Slapparmorgon ... Men så kom Fru Fabrik över med lite mjölk och det dracks latte och snackades så vi vaknade till. Kidsen önskade tacowraps till lunch så det åt vi. Och jag hann jobba på ett par fina halsband som ska skickas i helgen. Kommer mera bilder snart, snart på little.u . På eftermiddagen gick vi ut för att plantera blommor (ljust,ljust rosa petunior & murgröna - väldigt Brittissssh, ni vet som överallt på fönsterbläcken & utanför pubarna).

{ fint dopsmycket i äkta silver, swarovskikristall & rosenkvartshjärta }

Igår kväll var vi utbjudna av LittleSis & T på japanska restaurang. Så trevligt! Nils var dock en smula besviken på val av restaurange; det fanns varken pizza eller köttbullar liksom! "Den här restaurangen stinker!" är hans val av ord. Häpp! Men en cola senare är minerna gladare. Och mina anka med hoisinsås var mumsig. Vi gick hem och la barnen och gick sedan en trappa upp till dem och sippade gott rött vin, åt goda ostar & snackade om var vi ska bo - allihop! Hahaha ...
Tack snälla för en superduperkväll!

Idag är det lördag och det enda jag kan tänka på är att få lägga mig och sova ikväll - så trött är jag! Hahaha. Men vi har kört en IKEA-vända och strax är det barnkalas på schemat så det är bara att hålla ut. Härliga lördag!

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk torsdag och fredag! älskar jackan, snygga skor, söta smycken. ja du förstår, jag gillar allt, som vanligt :-). Ciao!

    SvaraRadera