torsdag 10 mars 2011

NU ÄR DET KLIPPT

{ mina nya whyred -skor är ute på vår-prommenad }

{ nyklippt - och plattångad }


Idag snörade jag på mig mina nyinköpta skor från Whyred och älskar dem! Jag vet att några av er tyckte till och röstade på Acne kängorna, men jag lyssnade visst inte. Haha! Jag tycker Acne är verkligen jätte fina men nu har halva Stockholm dem och det gör dem lite mindre roliga. Dessutom gillar jag kilklacken på min Whyred's så mycket & de är verkligen mjuka att gå i. Så nu hard e varit ute och prommenerat på de isfria gatorna, i solskenet.

Prommenade gick ner till frissören. Mmmm ... efterlängtad klippning. Jag har ju håret på utväxt så det är inte  så jättemycket jag kan göra just nu med min frisyr. Men det blev bra, håret känns fräscht och friskt igen. Och så plattångade hon det på slutet (har jag aldrig gjort tidigare). Vad rakt (och glansigt) det blev, haha! Plattång kanske är något man bör införskaffa sig?!

Nu måste jag jobba lite. Känner mig trött idag {IGEN}. Måste nog ha mer sol, värme och vitaminer (så bra, det får jag om 10 dagar!) ...

2 kommentarer:

  1. Snyggt hår och snygga skor...


    Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Idag känns håret ok, inte så plattat ;) Skorna - I love! Trevlig helg! u.

    SvaraRadera