torsdag 10 februari 2011

LITE UTTRÅKAD


Jag glömde berätta att jag även gick inom Whyreds Outlet-butik på Drottninggatan i lördags. Det är alltid värt att gå in där för de har bra priser på deras fina kläder, och skorna känns som kap när man får dem till halva priset (speciellt om man har udda storlekar så kan man hitta fin-fina klipp). Denna gång hittade jag en vit thsirt (likadan som den jag har sedan tidigare, fick av littlesis i julklapp faktiskt.) OCH en superfin grå tshirt med härliga veck framtill. Den har jag redan hunnit ha på mig 2 dagar den här veckan (tvättmaskinen går varm).

Nu börjar jag känna mig riktigt less på att gå här hemma och 'lulla' med barnen. De var en sväng på dagis i förmiddags (Nils hade 5-års som jag kände var viktigt för honom att vara med på, de lär sig bokstäverna.) och Busen är ju inte sjuk så han såg fram emot lite bus med de andra småkidsen. Nilsen följde med hem då jag hämtade Busen vid 12 och nu är det mys här hemma som gäller. Jag hann med en snabb latté imorse med en annan dagis-mamma och så hann jag sitta i väntrummet på vår Kvartersakut i en timma (kul - NOT). Jag har ett navelbråck som jag haft ett bra tag men så var jag gravid då jag hade mest problem och sedan skulle jag komma tillbaka då Busen var ute, så blev det som det blev med det. Och nu har det börjat kännas av igen, molande värk runt bråcket. Får se vad det blir av det ... 

Gaaaah, jag får INGET gjort! Måste skicka iväg min beställning på inköp av pärlor i UK idag! Något ni vill jag ska leta efter om ni är sugan på att beställa smycken från little.u?

Nu är det dags att börja med middagen. Ja just ja, jag har ju färdig lasagne. Mmmm ... easy peacy.
Imorgon är det fredag! Hurra!

{ I like this look a loooot! Spana in mockabyxorna! Och hennes hår. Åh så fint! J.Crew .}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar