söndag 6 juni 2010

{ superhero : kul skylt till toan som skulle passa här hemma }

Grattis Gustav på namnsdagen {Nilsens andra} !

Det sitter en besviken Darth Wader här jämte mig. Nilsen skulle ha gått på superhjälte-kalas men den snurriga mamman hade tagit fel på dag. Då tittar Nilsen på mig och säger: " Men mamma, det gör inget. Bara jag får rosa prinsesstårta. Och att jag får ha den här dräkten till dagis imorgon!" Jamen jaha! Lilla söta Nilsen.

Själv har jag röjt i trädgården hela förmiddagen med röjsågen. Jag är ju lite petig med att det inte får växa gräs hejvilt överallt {lite svårt att undvika när man har skogstomt}. Vädret var trist ute på och så trodde vi jua tt det  var kalas nu vid 2 så vi kastade oss in i bilen och är nu i stan. Solen skiner och hela lilla familjen vilar på olika ställen i lägenheten. Ska nog kolla klart på Julie & Julia nu {mmm, bra film}. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar