lördag 29 maj 2010

[tack!]

{ längtar så mycket tills jag ska dit ... }

Igår fyllde jag alltså år!

Mina fina killar väckte mig med fanfar & eldsprutande ljus. Jag fick en kaffe latté och detta underbara paket från maken, pojkarna och mamma & pappa.
Vet ni vad det var i det? Jo : en heldag på Grand Hotel och en 90 {nittio!} minuters lång fotbehandling med deras FotPrinsessa {som de kallar henne}. FÖRSTÅ vad jag ska njuta! Jiiiiiihaaaaa!
Och jag ska passa på att göra det när mamma & pappa är här så att de kan ta kidsen hela dagen & kvällen - för då möter maken upp mig och så ska vi käka på Mattias Dahlgrens restaurang. Världens bästa restaurang! Vilken present. Förstå! I'm in heaven! LYCKA!
{speciellt för en trött mama som jag - veckan blev lite för mycket för mig tror jag ... }

Av LittleSis {fortfarande ingen bebe} fick jag en så himla bra {lila} 'inspirationsbok' från Bookbinders. Ni vet där jag skriver ner allt jag kommer på & funderar över och skissar på smycken och annat. Klipper ut & klistrar in. Mycket bra att ha liggandes framme hela tiden. Och desto bättre att den är så snygg {lila}! Ett O.P.I nagellack i korallrött {coolt} och en prenumeration på Elle Interiör.

WOW! Vilken dag!

Vi for snabbt ut till ön och njöt av Prinsesstårta {"men mamma, det MÅSTE man äta på mammors födelsedagar - alltid!" sa Nilsen och tittade storögt på mig, som om jag inte fattar ett skvatt. haha.} och solen. Så underbar härligt här ute och maken fixar alltid det bästa för mig på mina födelsedagar. Tack Mr Make. I  LÖVE YOU!

... och tack till alla som skickat gartulationer via sms, email & facebook. I love you too.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar