fredag 14 maj 2010

[home again]

{ älskar rosa ihop med denna gröna färg }


Nu är jag hemma igen.
Så härligt att få komma hem och krama på barnen igen. Fast det inte var så länge jag var iväg {2 dagar} så saknar jag kidsen så mycket, så mycket. Mina fina små grisar! {puss}

Jag har dock haft ett par bra dagar nere hos morfar och farmor & farfar tillsammans med mamma & pappa i småland. Och trots att det var tungt att behöva se morfar i sin rullstol så vet jag att han har det jätte bra och mår väl. Han bor på ett fantastiskt hem. Verkligen! Och farmor är lika galen som vanligt. Hahaha!

Idag har jag och kidsen hunnit med ett besök på Tekniska museet och sedan en våffellunch på 'Lilla'. Solen börjar titta fram och nu vilar vi. Härliga fredagar!

{ t.r.e.v.l.i.g h.e.l.g ! }

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar