måndag 24 maj 2010

[bröllop]


{ nya smycken in the jewelbox }

Idag har jag och båda barnen varit hemma. Jag tror aldrig att jag har haft sådan fruktansvärd värk i min hals tidigare. Det är en sån hemsk smärta. Jag varvar alvedon med ipren för att överleva. Men nu borde ju medicinen från herr doktor snart börja kicka in ...

Nilsen vaknade och hade ont i huvudet. Och han har en hemsk hosta plus att det piper i bröstet. Så han fick vara hemma. Det var livat värre här på förmiddagen ... städerskan var nämligen här också. Vi bytte rum allt eftersom hon städade rummen. Och ändå hann jag med att fota lite smycken som jag länge tänkt fota för att lägga på little u.

Sedan blev det våffellunch. Och vila. Och nu kom just maken hem så jag tror minsann jag ska vila en stund på soffan innan middagen. Fy för halsfluss! {stackars mig - haha}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar