fredag 7 maj 2010

[And the winners are ... ]

... {trumvirvel}

# 10 Annica från Skåne
# 5 KalasLotta

Grattis till er två!
Hurra!
Champagne!

Skicka mig er adresser på min emailadress och tala även om vilka färger ni skulle vilja ha på era pärlor {eller om ni vill ha det som det ser ut på bilden}
.
Ps. För att göra det hela rätt så har jag använt mig av ett program på nätet - här - för att lotta fram vinnarna. Ni fick ert nummer efter ordningen på hur kommentarerna kom in. Och allt under övervakning - förstås. Viktiga grejer det här {hahaha}

Ett stort tack till alla som lämnat en kommentar. Och så fina kommentarer! Skulle vilja skicka ett till er alla. Men tyvärr ...
MEN ni som inte vann. Håll utkik. Jag kommer att ha en utlottning snart igen här på bloggen - för det här var ju jätte kul!

TREVLIG HELG!

2 kommentarer:

  1. VA!!! Jag vann!! Yay...happy happy friday!!!

    SvaraRadera
  2. Yehaa!! Jag som aldrig brukar vinna :-). Kram

    SvaraRadera