lördag 10 april 2010

[la cucaracha]


Man får se upp var man går ...

UUUUIIIIIIII!

Igår när vi gick hem från restaurangen kände jag att det kliade lite i min armhåla. En INSEKT! Jag sprattlar & slår bort den - panik! Ännu mer panik när jag tittar ner och ser vad det är för en insekt: en-5-cm-stor-jäkla-KACKERLACKA!

Ni som känner mig vet vad jag känner för insekter. Så ni förstår hur jag paniksprattlade va? Och hur jäkla läskigt det var!
Maken: "Va f*n skärp dig, det är ju bara en kackerlacka!"
Mamma: "Jamen en kackaerlacka på Mauritius det är ju som vilken insekt som helst här hemma i Sverige!"
Jamen tack för alla denna sympati!

EN KACKERLACKA!
I!
MIN!
ARMHÅLAN!
HELLO!!!!!!

UUUUUIIIIIIII!

Nu känner jag kackerlackor på min kropp hela tiden - överallt!

2 kommentarer:

  1. Ge tråk J en smäll o säg att han ska skärpa sig! Eller hitta en kackelacka o lägg i hans kallingar...får vi se om han är så tuff...skrattar bäst som skrattar sist..hehe

    SvaraRadera