torsdag 29 april 2010

[happy friday]


Fast - ja just ja - det är bara torsdag idag! Kändes en stund som fredag. Kanske för att jag varit på systemet och handlat 4 flaskor gott rött. Kanske för att det kommer knacka på dörren runt klockan halv 7 ickäll och där kommer min fina mamma & pappa stå. Hurra! Det blir en bra helg känner jag.

Anyway. Idag har jag  varit riktigt grumpy! Vad är det med det med mig? Så fort jag kommer hem igen blir jag apa-trött & grumpy. Är det den här stan - det här landet? Jag kanske måste flytta? ... till typ Mauritius ...

Nu skiner solen igen {det regnade imorse} och Busen sover så jag ska pilla med min pärlor lite grann, gör mig alltid glad. Har 2 beställningar som jag ska jobba ihop för delivery nästa vecka. Och så ska jag göra en ny brudtiara som ska fotas. Busy, busy, haha ...

Om ni bor i Stockholm {eller om ni kommer hit på besök} och aldrig ätit kebaberna i Hötorgs Hallen - gör det! Holy macarony vad de är smaskiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar