tisdag 27 april 2010

[glad]



Idag har varit en lite bättre dag. Sakta men säkert kommer jag tillbaka till vardagen ...

Solen skiner, det är varmt ute.
Nilsen ville gå på dagis.
Busen är på ett strålande bus-humör.
Jag har träffat en massa trevliga vänner.
Först LittleSis {vi gick på HD's utförsäljning - O.M.G! Får gå dit senare. Folk är som djur när det gäller utförsäljningar ... }, sedan en kaffe med Fru Granne & Noah på 'Lilla'. Stötte på en gammal granne som fått en son, trevligt, och sedan ett par andra vänner som har sin atelje i vårt hus. Många trevliga snack under dagen.

Dessutom fanns de coola denim sittdynorna kvar på Åhlens som jag spanade in innan vi åkte iväg. Då hade de inte hunnit komma in - MEN nu fanns de så jag passade på att inhandla 6 stycken {199 sek -som hittat}.
denim a la åhlens

Nu njuter jag av lugnet {Busen sover}och av en bit mörk choklad, slösurfar, tar tag i viktiga saker och har en lilla- u-stund. Me like!

Glöm inte titta in i mittt smyckesskrin de närmaste dagarna. Jag kommer att ha en utlottning av ett smycke ... ett sommarsmycke.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag läst tillbaka lite här på bloggen och
    åh, vilken mysig resa ni verkar ha haft! Härligt!

    SvaraRadera
  2. Anna: Ja vi har haft en riktig super-duper-resa! Vill tillbaka - NU!!!

    SvaraRadera