torsdag 25 mars 2010

[tomorrow]

Jag har också röda naglar idag. Man blir glad!

Imorgon kommer maken hem. Mmmm, efterlängtad, även om veckan gått super. Tänk alla ensam-föräldrar som kör hela racet själva; jämt : dag-ut-och-dag-in. Jag är imponerad! För det går ju i ett - i ett. Igår halvsomnade jag när jag nattade Busen. Kom ut vid 10-tiden. Jaha, där gick den kvällen och den egen-tiden. Jag som skulle göra smycken. Det var bara att inse att det var skönare att lägga sig groggy i soffan och slökolla på Miami Ink (wow, vilka konstnärer - jag blir alltid råsugen på en tattoo när jag ser detta program. Näe, mamma - jag ska inte skaffa mig en, lovar).

Idag när jag väckte Nilsen satte han sig upp spikrakt, ögonen öppnades med ett 'pling' {pling} och säger: "Idag är det våffeldagen!!!"
Lilla mys-unge! Det första han kan tänka på är våfflor - att han ska få äta våfflor idag. Lycka! {skratt}

Jag och Busen har först röjt här hemma (tillsammans med Renata) för att sedan ta en spontan-kaffe med Fru S & Noah på Lilla Fabriken, för att sedan möta upp Fru R & Axel för en lunch och lite Indiska-strosande. Nu är jag slut. Trött. Tror faktiskt att mina bihålor är skit fortfarande, De värker och jag är tung i huvudet konstant. Kanske ska äta den där kuren penicillin i alla fall ... {funderar}

När Busen vaknar sla vi gå ner till dagis och äta våfflor - öppet hus på dagis idag. Sedan ska vi hem och börja pyssla påskkort. De måste ju postas i helgen om de ska komma fram. Jag har en idé. Gult papper + rött papper + fjädrar = påskkort. Vi får väl se vad det blir av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar