torsdag 18 mars 2010

[hela familjen]


Så! Nu är hela familjen vaccinerade inför Mauritius. Bra. Nilsen var så duktig - fast jag vet att han var livrädd. Killen gillar verkligen inte sprutor - fast vilket barn gör det? Jo, Busen tydligen som blev ledsen för att inte han, liksom alla vi andra 3, fick en spruta och höll fram sin lilla knubbiga arm och grät. Fisen - han vill göra allt som 'Lelo' (vi tror det betyder storebror) gör.

Sedan - klickklickcklickade jag hem ett par saker från HMs Garden Collektion. Jag gillar scarfsen & den där blommiga klänningen (som tydligen alla hade köpt) - mycket var redan slut. Men jag fick ett par fina saker i alla fall.

När Nilsen var lämnad på dagis kom Fru R och lille Axel över på fika, mamma-babbel & lek. Mycket, mycket trevligt, som alltid när vi ses. Nu ska jag slappa framför datorn, vila lite, för jag känner mig lite risig igen. Känns som om rösten är på väg bort. Suck! En glassbåt piggar nog upp - tillsammans med vitaminbomben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar