tisdag 9 mars 2010

[drömmar]


Det här duschdraperiet skulle definitivt göra sig väldigt bra ute i min stuga. Wow! Tänk vad glad man skulle bli varje morgon man då man ska ta en dusch ... älskar volangerna, älskar färgerna! Lite galet, men ändå så härligt. Man blir som sagt glad! Ge mig!

Och så kan jag lägga mina ringar i den här - när jag rensar fisken som jag jag fångat nere vid ... haha! It's a ringholder! Vem kan leva utan en sådan ...

Och så kan jag sitta och läsa i den här underbara lilla fotöljen.

 
Och äta en god & lång middag i goda vänners lag runt det här vackert dukade bordet. Något riktigt italienskt och gott ...

För att sedan somna nöjd i den här underbara skapelsen till säng. Tjollahopp! Tror det är den vackraste möbel jag sett ... Kolla alla detaljer på sängstolparna. Ååååh ...

Glömde ...
  När jag bakar en saftig sockerkaka har jag naturligtvis på mig detta fina förkläde.

För att sedan svida om inför middagen till denna lilla underbara klänning.

Som jag matchar med detta galet vackra & coola halsband ...
Det ska jag faktiskt försöka mig på att göra ett liknande själv.Ikväll kanske.

Och dessa skor vill jag också ha på mig ... vilken färgklick, med blommor på dessutom. Hibiskusblommor.

Allt från absoluta favoriten Anthro - så klart!
Jamen jag vet ... ! Jag är hopplös. MEN drömma måste man. Och jag bara måste det ibland, för att få stilla mitt stora Anthro begär & längtan efter att få gå och strosa med kompis-Lotta i dessa ljuvliga butiker ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar