onsdag 3 mars 2010

[Bosse + Penicillin = Frisk]


Idag var jag hos läkaren för 3:e gången på mindre än 2 veckor .
Ja jisses!

Idag fick dessutom Bosse följa med mig. Och det visade sig att Bosse har streptokocker, halsfluss, och har fått en sådan där härligt, god penicillin med smak av choklad & citron. CHOKLAD & CITRON! Ärligt talat - vem är det som kommer på alla de där 'konstiga' smakerna på barnens mediciner? Det är ju ett skämt! Blir ju lätt att få i "Bosse-äckelmage" den sörjan ... 

Och jag själv har fått en remiss till rötgen av bihålorna. Det värker som sjutton i benet över ögat och ner under ögat. Ja jag säger då det, det här var ett riktigt segt virus som jag fått. MEN snart är vi friska!

Positive thinking, positive thinking, positive thinking, positive thinking, positive thinking, positive thinking ...

... och ett par, kanske 3, 4, 5  Ballerina Kladdkake-kex (shit pommes, så goda med varm mjölk, så man kan svimma) så blir allt TOPPEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar