måndag 15 februari 2010

[last]


Jag är en tjej med många laster.

- magazines (älskar, älskar, ÄLSKAR alla tidningar; speciellt mama, elle interiör, sköna hem, lantliv, hus & hem, family living ... listan kan göras lång.)
- morgonens kaffe latte (om jag inte får den blir jag riktigt grumpy - och ibland låtsas jag runt lunchtid att det är morgon igen så att latten ska smaka så där morgon-ljuvligt igen. Hade jag bott i USA skulle jag ha köpt en extra grande xxxxl latte varje morgon på Starbucks som jag kunde gå och sippa länga på ... haha! Varför finns inte Starbucks i Swe?)
- skor (jag är 'liten storlek 35' och alltså är jag besatt av att hitta skor som passar. Älskar att leta efter fina skor som passar och köper nästan alltid de som passar, även om jag inte behöver dem - bara för att de passar.)
- smycken (älskar pärlor, deras vackra former och färger och hur de kan kombineras i en oändlighet. Älskar att köpa pärlor så jag kan göra vackra smycken och min last att köpa på mig för att de annars kanske inte finns sedan är grym. Ni skulle se mina förråd av skokartonger fulla med olika pärlor/berlocker!)
- häegen dazs glass (cookies & cream, say no more. Undrar hur många paket jag åt under båda mina graviditeter - och innan och efter dem ... )
- semlor (om man inte blev så tjock av semlor skulle jag lätt kunna klämma 2-3 per dag)
- maträtter (när jag hittar något jag gillar i matväg så skulle jag kunna äta det varje dag i 2 veckors tid - minst ...)

Jaáhapp, sån är jag! En chic med många laster ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar