torsdag 11 februari 2010

[bättre]


Idag mår jag lite bättre. Har pillat i mig en hel del Ipren & smörjt som 17 med Zoon. Och boostat extra med Berocca och dubbla Vitaminbomber. Och jaá, kanske är det det som hjälpt. Huvudvärken är inte riktigt så illa idag.

Efter dagishämtning igår - och efter att ha smockat i oss en alla-hjärtans-dag-kaka som Nilsen bakat på dagis (vikigt att alla smakade!) - så packade vi ihop oss och sprang ner till gym-badet. Vi hade poolen för oss själva nästan hela tiden. Underbart! Det sprattlades, simmades, hoppades och skrattades i massor. Två små glada puppar som badade. Och med simvästarna på, som vi köpte i USA, så fungerar det kanon att gå själv med dem till badhuset. Jag behöver inte hålla i Bossen mer än för att ge stadga, sedan flyter han och sprattkar på med benen. Och Nils kan simma hela poolen själv. Han hoppar från kanten och dyker under vattnet. Bubbelpoolen är varm. Mmm ... kanske och gjorde under för min nacke/rygg & stackars huvud.
(Jag undvek hela tiden att tänka på vad som finns I poolen - hu! Ända tills jag fick ett hårstrå mellan tårna på slutet - Hugahugahuga! Vad gör man inte för sina fina puppor?!)

Maken skulle haft kundmiddag MEN kom plötsligt hem istället med thai mat åt oss alla. Härligt!

Idag har lilla Morris varit här på besök med snajdiga Fru Fd Granne. Vi har inte setts på över ett halvår - k.a.t.a.s.t.r.o.f! Men nu sågs vi och trots kort tid så hann vi avverka en massa kul. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar