fredag 5 februari 2010

[AWESOME]

 
Awesome - maken är hemma!
Underbara maken. Underbart att se kidsen så lyckliga över att ha sin pappa hemma. Underbart att vara två igen.

Awesome - han hade med sig trenchen & klänningen! Och annat fint från Anthro ...
(Ååååh - både klänningen & trenchen passade perfect! Perfect! Och båda var så fina på som jag hoppades. Snälla, snälla  kan det bli vår NU så jag kan börja använda dem.)

Awesome - LottaPotta - tack för det awesome AWESOME-hänget!
I LOVE IT! It's awesome! Du är ju för göllig. Fin kompis. Jag är glad över att min make lärde känna din make - och sedan dig. Och så fick jag nöjet att också lära känna er.
Och tack för trench-tipset! Hade sett den på webben men inte tänkt att den var något speciellt. Jag tror man måste gå och klämma & snuffa på en sådan sak för att få den där riktiga känslan. Jag erkänner, jag har svårt att köpa på webben. Längtar efter att få komma till Anthro snart. OCH att få hälsa på i ert fina hus snart igen.
 
Klänningen!

1 kommentar:

  1. Tjiho vad skoj att det funkade! Visst är den dööö fin trenchen...så feminin och cool och alldeles underbar....mmmmm

    Krama på J nu och boka en resa hit.

    Vi är nog här i Augusti, kommer vara i SVE i juli..

    SvaraRadera